Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

ΟΙ TOUR OPERATORS ΖΗΤΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΦΤΗΝΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ "ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ" ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΙΣΙΝΕΣ- ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΟΥΝ BMW ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟ;



 Διάσημο γερμανικό περιοδικό του κλάδου του τουρισμού στην Ρόδο διαπιστώνει από το workshop του fvw (fvw.com )πως οι Γερμανοί τουρίστες επιστρέφουν δυναμικά στην Ελλάδα


Ο αριθμός των Γερμανών τουριστών («τουρίστας» ως γνωστόν είναι ο περιοδεύων εκ του «tour=περιοδεία» και όχι ο εσώκλειστος αλλά έχει εκφυλιστεί η χρήση του όρου που κατ’ ανάγκη χρησιμοποιούμε) στην Ελλάδα το 2013 έφτασαν τα 2,3 εκατ.,(κλικ εδώ)  έπειτα από την σημαντική πτώση του 2010, έτος κατά το οποίο περίπου 2 εκατ. Γερμανοί έκαναν διακοπές στη χώρα μας. Υπενθυμίζεται ότι το 2008 επισκέφθηκαν την Ελλάδα 2,5 εκατ. Γερμανοί τουρίστες.

 Σύμφωνα με το το fvw, στη Ρόδο οι επιχειρηματίες του τουρισμού, χρησιμοποιούν την κρίση ως ευκαιρία τα τελευταία χρόνια. Επίσης αναφέρει πως γίνονται προσπάθειες για καλύτερη παρουσίαση της πολιτιστικής κληρονομιάς της Ρόδου, καθώς και για νέες προσφορές, όπως ταξίδια σε μικρότερα γειτονικά νησιά.  Το ποσοστό συμμετεχόντων σε αυτά τα ταξίδια μπορείτε να το δείτε στον ακόλουθο σύνδεσμό μας, κι επομένως δεν αντιλαμβανόμαστε την ψευδαίσθηση (κλικ εδώ) που επιδιώκεται να παρουσιαστεί πως γυρνώντας στην πατρίδα τους θα κάνουν μνεία για τις εμπειρίες τους στο νησί των ιπποτών, όταν αυτό που στην ουσία θα έχουν αποκομίσει ως εμπειρία θα είναι μόνο οι πισίνες και τα εστιατόρια των μεγάλων all inclusive ξενοδοχείων.


Ένα από τη σημαντικότερα πλεονεκτήματα της Ελλάδας , σύμφωνα με τον Timm Raudszus της Thomas Cook (ενός εκ των μεγαλύτερων γερμανικών tour operator) , είναι η διατήρηση των μικρότερων ξενοδοχείων, αντί για την κατασκευή αμέτρητων μεγάλων ξενοδοχείων με εκατοντάδες δωμάτια. 


Παράλληλα, η Brigitte Kasseroler του FTI συμφώνησε ότι τα ξενοδοχεία τριών αστέρων στην Ελλάδα προσδίδουν μια ιδιαίτερη αίσθηση στον ελληνικό τουρισμό. Δεν αναφέρει όμως πως δύνανται αυτά τα μικρά ξενοδοχεία στην Ελλάδα να επιβιώσουν μιας και δεν αποτελούν επιλογή των tour operators που προωθούν φτηνές διακοπές all inclusive σε μεγάλα 4άστερα και 5άστερα ξενοδοχεία. Κάτι που τα μικρά ξενοδοχεία δεν έχουν την δυνατότητα να παράσχουν, εξ αιτίας του ανταγωνισμού, που σε καμία των περιπτώσεων δεν είναι θεμιτός, αφού κάτι τέτοιο θα τα γονατίσει οικονομικά και θα αναγκαστούν σε λουκέτο.


 Ο Thomas Rudolph της JT Touristik  προσθέτει ότι η Ελλάδα εξακολουθεί να έχει δυνατότητες για βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών της, καθώς και για αύξηση των επισκεπτών της (επισκέπτες των συγκεκριμένων all inclusive ξενοδοχείων ή της χώρας μας; αυτό είναι το πλέον παραπλανητικό στην χρήση των όρων «επισκέπτης» «τουρίστας»), όπως για παράδειγμα προσελκύοντας (με ρίξιμο τιμών μιας και αυτό το επίπεδο φτηνών «τουριστών» προσελκύουμε) περισσότερους νέους τουρίστες


ενώ η Andrea Nordmann της Alltours τόνισε ότι οι τιμές θα πρέπει να παραμείνουν ρεαλιστικές (αυτό που αναφέραμε στο προηγούμενο σχόλιό μας κλικ εδώ) και ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι (κλικ εδώ) δεν πρέπει να προσπαθήσουν να καλύψουν τη διαφορά των χρόνων της κρίσης σε μικρό χρονικό διάστημα ρίχνοντας εμμέσως πλην σαφώς μομφή στους ξενοδόχους - κλικ εδώ  για να διαβάσετε για τις πιέσεις που δέχονται να ενταχθούν σε προγράμματα all inclusive- που δεν είναι ενταγμένοι στο σύστημα all inclusive ξεχνώντας να αναφέρει πως από αυτούς επιβιώνουν (όσες το έχουν καταφέρει μέχρι σήμερα) οι ντόπιες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Επισημαίνει ακόμα πως η επιμήκυνηση της σεζόν με καλύτερες προσφορές την άνοιξη και το φθινόπωρο αποτελεί προτεραιότητα για τη Ρόδο. 


Μάλιστα, ο διευθύνων σύμβουλος της TUIfly (κλικ εδώ) Dieter Nirschl τόνισε ότι θα λειτουργήσει περισσότερες πτήσεις προς τη Ρόδο τη χειμερινή περίοδο, ενώ παράλληλα υποστήριξε ότι η Ρόδος και η Κρήτη έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε προορισμούς για ολιγοήμερες διακοπές. Εδώ αξίζει να σχολιάσει κανείς πως αν έρχονται 7-10 ημέρες στην Ελλάδα και δεν ξεμυτίζουν από τα all inclusive ξενοδοχεία, (κλικ εδώ) πώς αυτό θα επιτευχθεί σε 2 ή 3 ημέρες επίσκεψής τους; 

Και συνεχίζει αναφέροντας πως "Κανείς δεν είχε την ιδέα να προσφέρει την Κρήτη ως προορισμό σαββατοκύριακού". Εδώ προφανώς ο διευθύνων σύμβουλος της TUIfly Dieter Nirschl δεν εννοεί τα συγκεκριμένα νησιά ως προορισμούς αλλά τα all inclusive συνεργαζόμενά τους ξενοδοχεία που τυχαίνει να βρίσκονται στα νησιά της πατρίδας μας.

 Εν γένει αντιλαμβανόμαστε ότι στις προτεραιότητες των tour operators είναι η χρησιμοποίηση των αξιοθέατων της χώρας μας και η πολιτιστική μας κληρονομιά ως πόλος έλξης φτηνών «τουριστών» που ποτέ δεν θα έχουν την ευκαιρία να γευτούν και η πώληση ενός φτηνού πακέτου ψευδαίσθησης που έχει τα αποτελέσματα που υπάρχουν σήμερα στον τουρισμό μας. Και δεν μιλάμε για τα νούμερα, γιατί οι τουρίστες ποτέ για την Ελλάδα δεν ήταν αριθμοί (κλικ εδώ) αλλά για την ποιότητα που δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί προσελκύοντας τέτοιου είδους μαζικούς πληθυσμούς γιατί μόνο έτσι μπορούμε να τους χαρακτηρίσουμε.

Και για να κλείσουμε την ανάρτησή μας, οι tour operators δικαιούνται να διαφημίζουν πισίνες όπως αυτή λόγω του κόστους επιλογής τους, (all inclusive και ουτε cent κλικ εδώ για ο,τιδήποτε άλλο)


ή αυτή


αλλά όχι τις παραλίες που ποτέ οι πελάτες τους δεν θα επισκεφτούν όπως αυτή



 ή αυτές 





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου