Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Ο ΜΕΤΡ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΤΑΣΟΣ ΔΟΥΣΗΣ:ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ALL INCLUSIVE ΦΥΛΑΚΗ!


Γράφτηκε από τον Τάσο Δούση για το Hotel Book καλοκαίρι 2014 

Πολλοί φίλοι είναι εκείνοι που με ρωτούν: «Μα γιατί δεν προτείνεις all-inclusive ξενοδοχεία;» Δεν προτείνω, φίλοι μου, all-inclusive ξενοδοχεία πρώτον διότι έχω πάει, δεύτερον, διότι είναι εφιάλτης, τρίτον διότι καταστρέφουν τον ελληνικό τουρισμό.


 Προσέξτε, επειδή κάποιοι τα μπερδεύουν. Καμία σχέση δεν έχει το ξενοδοχείο που σου προτείνει ημιδιατροφή, δηλαδή πρωινό και βραδινό ή μεσημεριανό, από το all-inclusive.




"All- inclusive" σημαίνει πηγαίνω π.χ. στην Κω, προσγειώνομαι στο αεροδρόμιο, με βάζουν σε πούλμαν και με πηγαίνουν στο ξενοδοχείο, κάθομαι εκεί και μπεκροπίνω και τρώω σαν γουρούνι ό,τι μου προσφέρει το all-inclusive, περνούν επτά ημέρες, με τσουβαλιάζουν και με γυρνούν πίσω.



Από την Κω αυτός ο τουρίστας έχει δει μόνο το ξενοδοχείο, την παραλία του και τίποτα άλλο. Εντωμεταξύ, στην τοπική οικονομία δεν έχει αφήσει ούτε ένα ευρώ, από τις ατέλειωτες ομορφιές του νησιού δεν έχει δει τίποτα και η μόνη του διασκέδαση είναι να τρώει και να πίνει όλη ημέρα. Ε, όχι! Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ την οικογένειά μου σε μια τέτοια «φυλακή» τουριστική, όσο καλή κι αν είναι.



Από την Κω αυτός ο τουρίστας έχει δει μόνο το ξενοδοχείο, την παραλία του και τίποτα άλλο. Εντωμεταξύ, στην τοπική οικονομία δεν έχει αφήσει ούτε ένα ευρώ, από τις ατέλειωτες ομορφιές του νησιού δεν έχει δει τίποτα και η μόνη του διασκέδαση είναι να τρώει και να πίνει όλη ημέρα. Ε, όχι! Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ την οικογένειά μου σε μια τέτοια «φυλακή» τουριστική, όσο καλή κι αν είναι.


Τα ξενοδοχεία που σας προτείνω στον συγκεκριμένο οδηγό τα έχω επιλέξει ένα-ένα προσωπικά. Έχω από δωμάτια με €20 μέχρι βίλες με €500. Προσπάθησα να καλύψω τις ανάγκες όλων των κατηγοριών και όλων των ανθρώπων που τους αρέσει η ποιότητα στο ταξίδι. Σας έχω βρει, εκτιμώ, κυριολεκτικά τα καλύτερα low budget ξενοδοχεία στο σύνολο των δημοφιλών προορισμών στην Ελλάδα. Νομίζω ότι έχω κάνει στοχευμένες επιλογές για οικογένειες, για μεγάλες παρέες, για art ταξιδιώτες, αυτούς που έχουν υψηλό budget αλλά και για εκείνους που αγαπούν την άνεση… του location.



Ο συγκεκριμένος οδηγός είναι από τους μεγαλύτερους στην Ελλάδα για καλοκαιρινά ξενοδοχεία και πιστεύω του χρόνου να με βοηθήσει η τύχη, η οικονομία και οι ίδιοι οι ξενοδόχοι να μπορέσω να σας προτείνω 1.000 ξενοδοχεία. Στο site travelstyle.gr, που πρέπει οπωσδήποτε να το συνδυάσετε με τον εν λόγω οδηγό, θα βρείτε περισσότερες φωτογραφίες για τα ξενοδοχεία, αλλά και στοχευμένες πληροφορίες. Το Hotel Book πάει παρέα με το travelstyle.gr, άλλωστε. Νομίζω ότι αυτός ο συνδυασμός είναι ένα από τα ισχυρότερα... cocktail διακοπών για το 2014. 



Και θυμηθείτε: οι διακοπές δεν χρειάζονται απαραιτήτως σούπερ άνεση και τεμπελιά. Μην χαραμίσετε το καλοκαίρι σας χωρίς να απολαύσετε τις ομορφιές και τη φιλοξενία της πατρίδας μας. Μην φυλακίζετε τα παιδιά σας σε all-inclusive ξενοδοχεία που δεν αφήνουν τον επισκέπτη να ξεμυτίσει ούτε καν από την πόρτα του ξενοδοχείου. Νομίζω ότι αυτός ο θεσμός ταιριάζει γάντι στους Δυτικοευρωπαίους, αλλά είναι πολύ μακριά από τη δική μας κουλτούρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου