To ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε εχθές (29/7) την έγκριση του τελικού σχεδίου της σύμβασης παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων
Η αποκρατικοποίηση γίνεται σε δύο ομάδες.
- Στην πρώτη ομάδα περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια: Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας.
-Στην δεύτερη ομάδα, τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου.
Μετά από ενδιαφέρον των υποψήφιων "επενδυτών" μπορεί μέχρι και την δημοσίευση της πρόσκλησης υποβολής προσφοράς, να συμπεριληφθούν μέχρι 3 από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου στην ομάδα Α και στην ομάδα Β τα αεροδρόμια Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου, Λήμνου.
Οι επενδυτές θα αναλάβουν τη διαχείριση των αεροδρομίων για διάστημα 30-35 ετών, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα επέκτασης της σύμβασης.
-Στην πρώτη φάση του διαγωνισμού συμμετείχαν οι εταιρείες/ κοινοπραξίες :
Engelinvest Israel, Aeroport De La Cote d” Azur/ Vinci – Γαλλία, Fraport –Γερμανία, Zurich Airport- την Ελβετία, Advent –ΗΠΑ, Corporation America – Αργεντινή και Agrokor Novaport – Κροατία.
Εντός 3 ετών σύμφωνα με την dimokratiki.gr οι παραχωρησιούχοι θα πρέπει να επενδύσουν σε υποδομές και αναπτυξιακές πρωτοβουλίες περίπου 220 εκατ.ευρώ.
Μετά την έντονη αύξηση του all inclusive "τουρισμού" τα περιφερειακά αεροδρόμια θα μπορούν να υπολογίζουν σε εκατοντάδες πτήσεις τσάρτερ, και επομένως θα πλουτίσουν τους ξένους "επενδυτές", με παράλληλα λουκέτα σε πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μαρασμό της περιφέρειας μιας και οι λεγόμενοι "τουρίστες" που παραμένουν στις πισίνες των all inclusive ξενοδοχείων δεν ξοδεύουν ούτε cent στις τοπικές αγορές
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου