Σάββατο 9 Αυγούστου 2014

ΠΡΩΤΙΑ ΤΗΣ TUI ΣΤΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΣΤΙΣ ONLINE ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ - 112 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΛΙΡΕΣ ΤΑ ΚΕΡΔΗ Γ' ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΑΦΟΥ Ο ΙΑΤΑ (ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΗ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ) ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ AIRFASTTICKETS ΣΕ ΒΡΕΤΑΝΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Μερίδιο 51% εξασφάλισε κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους η TUI

στις συνολικές κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν online στο Ην. Βασίλειο, αφού σημείωσε αύξηση 4 ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Είναι η πρώτη φορά που ο μεγάλος τουρ οπερέιτορ λαμβάνει τη μερίδα του λέοντος στην πίτα των online κρατήσεων από το Ην. Βασίλειο.

 Ταυτόχρονα, οι κρατήσεις αυτές αντιστοιχούν στο 36% των συνολικών της πωλήσεων, έναντι του 33% στο οποίο αντιστοιχίζονταν πέρυσι.

 Όπως γνωστοποίησε η μητρική TUI των Thomson και First Choice, τα πακέτα «μοναδικών διακοπών», σε επώνυμα αποκλειστικά ξενοδοχεία που απευθύνονται σε συγκεκριμένες ομάδες της αγοράς, αντιστοιχούν σε περισσότερες από το 71% των συνολικών πωλήσεων για το καλοκαίρι. Τα πακέτα αυτά, σύμφωνα με την εταιρία, ενθαρρύνουν τις πρώιμες και επαναλαμβανόμενες κρατήσεις και την ικανοποίηση των πελατών.

 Επίσης, η εταιρία ανακοίνωσε κέρδη τρίτου τριμήνου που έφτασαν τα 112 εκατ. λίρες, σημειώνοντας αύξηση 36 εκατ. λιρών σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, οπότε τα κέρδη διαμορφώνονταν στα 79 εκατ. λίρες.Παρόλο που τα κέρδη σημειώνουν αύξηση 17%, με εξαίρεση την περίοδο του Πάσχα, προς το παρόν, σε ετήσια βάση, οι κρατήσεις βρίσκονται 1% κάτω έναντι των περυσινών.

Πάντως, οι πωλήσεις της TUI για το καλοκαίρι που διανύουμε έφτασαν στο 88%, με μεγαλύτερο μέσο όρο τιμών στα δημοφιλέστερα πακέτα διακοπών.

tornosnews.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:


Ποιος είναι ο ιδιοκτήτης της Airfasttickets 


Της Μαρίας Λεμονιά
Μια ιδέα που γεννήθηκε στον αντισυμβατικό νου ενός δυναμικού και φιλόδοξου νέου επιχειρηματία έφτασε να γίνει ένας πρωτότυπος ταξιδιωτικός οργανισμός που μετρά 15 εκατομμύρια πελάτες σε όλο τον κόσμο.
Ο εγκέφαλος του airfasttickets.gr, αυτού του απίθανου ελληνικού success story, είναι ο Νικόλαος Κοκλώνης, ένας άνθρωπος που δεν διστάζει να κάνει τολμηρά, ακόμη και αμφιλεγόμενα βήματα για να προωθήσει την επιχείρησή του. Οι περιβόητες τηλεοπτικές διαφημίσεις με τον γκέι φορτηγατζή ή τη δήθεν «Αir Mπαχάλ», που προβάλλονται αυτή την περίοδο, αποτελούν δείγματα της φιλοσοφίας του. «Η διαφήμιση με τον γκέι φορτηγατζή ήταν μία από τις πολλές που μου πρότεινε η διαφημιστική εταιρεία με την οποία συνεργάζομαι. Οταν μου την παρουσίασαν είπα αμέσως ότι ήταν αυτό ακριβώς που έψαχνα, καθώς ξέφευγε από τα αναμενόμενα ενός ταξιδιωτικού γραφείου. Εδωσα το πράσινο φως για την υλοποίησή της χωρίς να υπολογίζω τον σάλο που θα ακολουθούσε», εξομολογείται ο Νικόλαος Κοκλώνης. Τονίζει επίσης ότι «παρόλο που ο πρόεδρος των φορτηγατζήδων μάς έκανε αγωγή, η AirFastTickets πέτυχε τον σκοπό της, καθώς πλέον τη γνωρίζουν όλοι».
Ο Νικόλαος Κοκλώνης είναι παθιασμένος με τη δουλειά του και επιπλέον δείχνει ότι ξέρει να παίζει το παιχνίδι των ΜΜΕ. Με ταξιδιωτικά γραφεία σε διάφορες πόλεις του κόσμου (όπως το Βερολίνο, το Λονδίνο και η Νέα Υόρκη) βρίσκει αφορμές να τα απασχολεί με πρωτότυπους τρόπους. Για παράδειγμα, πριν από λίγο καιρό ο Τζάστιν Μπίμπερ υπό την επήρεια αλκοόλ παρεκτράπηκε, τα έσπασε και προκάλεσε ζημιές σε μαγαζιά με αποτέλεσμα να βρεθεί στη φυλακή. Η αμερικανική κοινή γνώμη τάχθηκε, σχεδόν σύσσωμη, υπέρ της άποψης ότι ο Καναδός ποπ σταρ πρέπει να φύγει από τη χώρα, αποτελώντας κακό πρότυπο για τη νεολαία. Ο Νικόλαος Κοκλώνης, όμως, είδε το ζήτημα εντελώς διαφορετικά: επεδίωξε να συναντήσει τον μάνατζερ του Τζάστιν Μπίμπερ έξω από τη φυλακή και του παρέδωσε ένα voucher της AirFastTickets, με το οποίο ο νεαρός τραγουδιστής θα μπορούσε να ταξιδέψει σε οποιοδήποτε μέρος της Γης επιθυμούσε ο ίδιος. Την επομένη η είδηση αλλά και η συγκεκριμένη σκηνή προβλήθηκαν από όλα τα μεγάλα αμερικανικά δίκτυα: το CNN, το ΝΒC κ.ά. Οπως αποκαλύπτει μάλιστα ο Νικόλαος Κοκλώνης, «πριν από λίγες ημέρες μάς ειδοποίησαν ότι ο Μπίμπερ πρόκειται να αξιοποιήσει τη δυνατότητα που του παρέχουμε πηγαίνοντας στην Καραϊβική».
Καπετάνιος μακριά από τη θάλασσα
Η ζωή του Νικόλαου Κοκλώνη είναι ασυνήθιστη και περιπετειώδης. Γεννήθηκε στον Πειραιά και είναι παιδί μιας οικογένειας που ασχολείται με τις επιχειρήσεις. Ο πατέρας του, συνταξιούχος στρατιωτικός, είχε δημιουργήσει αρχικά μια βιοτεχνία ενδυμάτων, ενώ αργότερα στράφηκε στην κατασκευή επίπλων. Ο Νικόλαος όμως δεν ήθελε να ακολουθήσει την επαγγελματική διαδρομή του πατέρα του, καθώς το δικό του όνειρο ήταν να γίνει πιλότος.
Τελειώνοντας το σχολείο συμπλήρωσε το μηχανογραφικό των Πανελλαδικών Εξετάσεων και περισσότερο σαν αστείο δήλωσε τη Σχολή Εμποροπλοιάρχων, στην οποία και πέρασε. Ολοκληρώνοντας το πρώτο εξάμηνο βρέθηκε για πρακτική εξάσκηση στη Βραζιλία και την Αργεντινή με πλοία του ομίλου Ωνάση και παρά το γεγονός ότι η εμπειρία ήταν μοναδική, εκείνος δεν άντεξε και ζήτησε από τον πατέρα του να του πληρώσει το εισιτήριο προκειμένου να επιστρέψει αμέσως στην Ελλάδα.
Γυρίζοντας έκανε επανεκκίνηση στις σπουδές του και αυτή τη φορά ασχολήθηκε με αυτό που πραγματικά επιθυμούσε, τα Οικονομικά. Αποφοιτώντας άρχισε να εργάζεται στην JFS, μια εταιρεία που εγκρίνει δάνεια για λογαριασμό της γαλλικής τράπεζας Société Générale.
«Δουλεύοντας εντατικά και φέρνοντας καλά αποτελέσματα, κατάφερα πολύ σύντομα να γίνω υπεύθυνος oλόκληρου του τμήματος», λέει ο Νικόλαος Κοκλώνης ξετυλίγοντας την ιστορία της ζωής του. Συμπληρώνει δε ότι «εκείνη την εποχή ήμουν ερωτευμένος και έκανα συνεχώς ταξίδια. Σε κάποιο από αυτά, προς το Βερολίνο, κοίταξα έξω από το παράθυρο του αεροπλάνου της easyJet με την οποία πετούσα και συνειδητοποίησα ότι η ζωή που έκανα δεν μου άρεσε. Ηθελα κάτι πιο δημιουργικό, κάτι που να με συναρπάζει, όπως ένα ταξιδιωτικό γραφείο. Πήρα αμέσως μια χαρτοπετσέτα και άρχισα να καταρτίζω το πρώτο επιχειρηματικό σχέδιο. Eπειτα προσπάθησα να φανταστώ το λογότυπο, το οποίο ήθελα να δείχνει έναν άνθρωπο που τρέχει με μια βαλίτσα και ένα εισιτήριο στο χέρι - δηλαδή αυτό που συνέβαινε κάθε Σαββατοκύριακο σε μένα. Κάπως έτσι, λοιπόν, προέκυψε και το airfasttickets. Είμαστε γρήγοροι σαν τον άνεμο και πουλάμε εισιτήρια. Οχι μόνο για αεροπλάνα, αλλά και για πλοία. Φροντίζουμε επίσης για ξενοδοχεία, αυτοκίνητα - για τα πάντα».
Το πρώτο γραφείο της AirFastTickets ήταν ένα μικροσκοπικό διαμέρισμα στην οδό Γρηγορίου Λαμπράκη, στον Πειραιά. Το κτίριο βάφτηκε στα χρώματα του λογότυπου, δηλαδή πορτοκαλί - μπλε, και το προσωπικό του απαρτιζόταν από μόλις δύο άτομα: την αδελφή του Νικόλαου Κοκλώνη και άλλον έναν υπάλληλο. Ο πρώτος καιρός ήταν εξαιρετικά δύσκολος όπως θυμάται ο Νικόλαος: «Εγώ ήμουν μοιρασμένος ανάμεσα στην τράπεζα και στο τουριστικό γραφείο και πουλούσα μόνο ένα εισιτήριο τον μήνα - και αυτό χάρη σε κάποιον φίλο που ήθελε να με βοηθήσει. Τότε πήρα την απόφαση να δανειστώ 100.000 ευρώ από την τράπεζα στην οποία εργαζόμουν προκειμένου με αυτά να εξασφαλίσω μια μόνιμη έκπτωση στους υποψήφιους ταξιδιώτες, ελπίζοντας ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο το γραφείο μου θα γέμιζε με πελάτες. Είμαι ο πρώτος που λάνσαρα τα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια εσωτερικού με την Groupon. Μέσα σε μία ημέρα αρχίσαμε να πουλάμε περισσότερα από 3.500 εισιτήρια, ενώ στους πρώτους δέκα μήνες πλησιάσαμε τις περίπου 10.000 σε ολόκληρο τον κόσμο. Το πελατολόγιό μας μέσα σε χρόνο-ρεκόρ ξεπέρασε τους 5 εκατομμύρια πελάτες σε 43 χώρες του κόσμου».
Με αυτούς τους ρυθμούς επιτυχίας η ΑirFastTickets απέκτησε διαδικτυακή πλατφόρμα, εγκαταστάθηκε σε μοντέρνα γραφεία σε ένα εντυπωσιακό κτίριο στον Πειραιά, ενώ η έδρα της εταιρείας μεταφέρθηκε στη Νέα Υόρκη. Ετσι, λοιπόν, από την γκαρσονιέρα του Πειραιά απ’ όπου ξεκίνησε σήμερα η AirFastTickets βρίσκεται προ των πυλών του αμερικανικού χρηματιστηρίου και ο Νικόλαος Κοκλώνης βλέπει το προσωπικό του όνειρο να γίνεται πραγματικότητα, καθώς η επωνυμία AirFastTickets σύντομα θα φιγουράρει στον NASDAQ.
Ενας Πειραιώτης στη Νέα Υόρκη
«Μου αρέσει να ζω ωραία, απολαμβάνοντας ακόμη και τη δουλειά», λέει ο Νικόλαος Κοκλώνης, υπογραμμίζοντας ότι «λατρεύω τα ταξίδια και βρίσκομαι συνεχώς μέσα σ’ ένα αεροπλάνο, καταστρώνοντας τα επόμενα επαγγελματικά μου σχέδια. Για μένα η διασκέδαση είναι δουλειά, γι’ αυτό και το γραφείο είναι το σπίτι μας. Στους χώρους της AirFastTickets θα βρείτε από μπιλιάρδο και γυμναστήριο μέχρι αίθουσα σινεμά, αλλά και αναψυκτήριο, στο οποίο διατίθενται τα πάντα, ακόμη και κοκτέιλ μαργαρίτα ή ποπκόρν». Στην Ελλάδα ο Νικόλαος Κοκλώνης κυκλοφορεί με μια νοικιασμένη Bentley, ενώ στη Νέα Υόρκη με μια λιμουζίνα BMW. Οσο για την αριστοκρατική έπαυλη που διαθέτει στα περίχωρα της αμερικανικής μητρόπολης, λέει αυτοσαρκαστικά: «Θυμίζει το σίριαλ ‘‘Δυναστεία’’. Την αγόρασα δiότι ήταν πολύ πιο φθηνή και πολύ πιο ωραία από ένα απλό διαμέρισμα στη διάσημη 5η Λεωφόρο».
Η επώνυμη πελατεία της AirFastTickets αποκαλύφθηκε στην πλήρη της λάμψη σε μια γιορτή που διοργανώθηκε πρόσφατα στα γραφεία της εταιρείας: Αννα Βίσση, Ελένη Μενεγάκη, Κατερίνα Ζαρίφη, Νίκος Ευαγγελάτος, Γιάννης Φλωρινιώτης είναι μόνο μερικοί από τους διάσημους που συγκαταλέγονται στο πελατολόγιο του Νικόλαου Κοκλώνη. Και όπως λέει ο ίδιος, «με τον Γιάννη Φλωρινιώτη μένουμε εδώ και χρόνια στην ίδια πολυκατοικία. Τα διαμερίσματά μας είχαν πάντα τις πόρτες τους ανοικτές. Τον θυμάμαι μια ζωή να έρχεται για να μας κεράσει το κέικ που έφτιαξε. Τη συγκεκριμένη γειτονιά στον Πειραιά, λόγω της αυθεντικότητάς της, δεν την αλλάζω με τίποτα, γι’ αυτό και όταν βρίσκομαι στην Ελλάδα μένω στο πατρικό μου σπίτι μαζί με τους γονείς μου. Εχει πλάκα γιατί η μητέρα μου μπορεί να με κυνηγά ακόμη για να φορέσω το μπουφάν μου ή για να δοκιμάσω κάτι που μαγείρεψε. Για την Ελληνίδα μάνα, όσο επιτυχημένος κι αν είσαι, ό,τι τζίρους κι αν κάνεις, όσα γραφεία κι αν έχεις στα διάφορα μέρη του κόσμου, παραμένεις απλά και μόνο το παιδί της».
newmoney.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου