Η οικονομική κρίση έχει αποδειχθεί ότι μαστίζει κυρίως τις πιο αδύναμες κοινωνικές ομάδες αλλά και τα ιδρύματα που μεριμνούν γι’ αυτές. Τα ειδικά σχολεία, εκεί όπου μια χούφτα εκπαιδευτικοί προσπαθούν υπό αντίξοες οικονομικές συνθήκες να παρέχουν ποιοτική μάθηση σε παιδιά με ειδικές ανάγκες, αποτελούν τον πυλώνα της κοινωνικής μέριμνας κάθε τοπικής κοινωνίας.
Κι όμως φαίνεται ότι βρεθεί και αυτά στο στόχαστρο αφού η υποστελέχωση και η υποχρηματοδότηση δεν επιτρέπουν την εύρυθμη λειτουργία τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ειδικό σχολείο στη Μπόχαλη της Ζακύνθου, το οποίο, σύμφωνα τουλάχιστον με όσα υποστηρίζει ο πρόεδρος του Συλλόγου ΑμΕΑ, Γιάννης Γρέκας, απεντάχθηκε από το χρηματοδοτικό πρόγραμμα ΕΣΠΑ 2007 – 2013. Ο κ. Γρέκας τόνισε ότι αν και το Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες στήθηκε και ξεκίνησε τη λειτουργία του με πρωτοβουλία του Συλλόγου, η Διαχειριστική Αρχή Περιφέρειας Ιονίων Νήσων υποστηρίζει ότι το έργο επέκτασης και ανακατασκευής του ειδικού σχολείου, δεν θα προλάβει να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2015, όπως απαιτείται και έτσι απεντάσσεται από το χρηματοδοτικό πρόγραμμα του ΕΣΠΑ. Κατηγορεί μάλιστα τον απερχόμενο Περιφερειάρχη κ. Σπύρου ότι παρά τις μελέτες του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων που θέλουν το έργο εμπρόθεσμο, υπέγραψε την απένταξή του. «Θέλω να πιστεύω ότι αυτό δεν έγινε σε συνεννόηση με το νέο Περιφερειάρχη. Μας λυπεί πολύ γιατί πρόκειται για μια δουλειά σκληρή του Σωματείου «Οι Ποπολάροι», ήδη από το 2008 και περιμέναμε επίσης πολλούς μήνες μέχρι να μας δοθεί ημερομηνία δημοπράτησης και τελικά φτάσαμε πρώτα στην ημερομηνία απένταξης του έργου». Ο κ. Γρέκας κατήγγειλε την απένταξη, καθώς, όπως τονίζει «το έργο δόθηκε μετά από υπουργικές αποφάσεις για να μελετηθεί, να δημοπρατηθεί, να εκτελεστεί και να επιβλεφθεί από τον Ο.Σ.Κ. και όχι από την Περιφέρεια», λέει χαρακτηριστικά.
Ωστόσο, ο απερχόμενος Αντιπεριφερειάρχης , Διονύσης Μυλωνάς, υποστήριξε σε δήλωσή του στην «Ημέρα» ότι το έργο δεν απεντάσσεται και θα συνεχιστεί κανονικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου